Efektywny marketing wystawienniczy

6.06.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Pierwsze Expo Marketing: Jak wystawiać się profesjonalnie

2017-07-07

12 października w Warszawie warto było wziąć udział w szkoleniu Expo Marketing, wyjątkowym wydarzeniu z zakresu marketingu wystawienniczego.

W warsztatach wzięło udział prawie 70 osób. Dowiedziały się one m.in., jak skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe i sprzedażowe oraz visual merchandising w komunikacji z klientami przed, w trakcie i po targach, aby zmaksymalizować korzyści płynące z uczestnictwa w imprezie wystawienniczej.

Patronem głównym Expo Marketing były Międzynarodowe Targi Poznańskie, partnerem strategicznym firma Extend Vision, a partnerami targi: International Home & Housewares Show w Chicago oraz Inetrior Design Forum i Home & Food w Warszawie. Patronatem honorowym objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego. Szkolenie poprowadził Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×