26.11.2019, Warszawa

Jak odnieść sukces na międzynarodowych targach w roku 2020

Zarejestruj się

Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce

2019-05-27

O tym, jak zadziałać na zmysły i przyciągnąć uwagę gości targowych, opowie podczas wykładu na Expo Marketing Patryk Wierniuk, head of Business Development IMS S.A. Patryk Wierniuk zdobywał doświadczenie na stanowisku office managera w spółkach związanych z nowoczesnymi technologiami. Blisko 12 lat temu dołączył do IMS, stawiając pierwsze kroki w Dziale Handlowym. Od 2009 r. piastował stanowisko managera Działu Rozwoju Audio i Video, a w 2011 został powołany na pełnomocnika zarządu ds. rozwoju. W 2012 roku został prezesem spółki Mood Factory dystrybuującej usługi IMS na rynkach lokalnych. Obecnie odpowiada za strategię handlową rozwiązań abonamentowych, prowadząc kilkunastoosobowy Dział Handlowy IMS.

IMS S.A. jest notowanym na GPW liderem rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii IMS S.A. wykorzystuje  techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. Struktura IMS S.A. to obecnie departamenty dostarczające różnego rodzaju wiedzę oraz produkty: IMS sensory (usługi marketingu sensorycznego: audiomarketingu, aromamarketingu, digital signage), IMS media (reklama), a także spółki IMS r&d (technologia i rozwój produktów).

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×